2015年10月25日 星期日

重新投入AH大折讓股!

呢個月開始重新投入AH大折讓股, 有幾個原因


1) 整體宏觀氣氛改善, 近期新股上IPO, 中國11月傾入SDR,
炒股不炒市現象出現
2) 月線圖已經5連陰, 今個月開陽已無懸念.
港股自破22400雙底頸線後, 逐步企上23000點, 指數股企穩下, 近期
多左股仔落镬.
3) A股妖王近期誔生.
本人常常留意A股, 美股, A股熱潮不是單單3400點所反映.
首中首妖股是特力.



 
其他一堆係梅涯吉祥, 上海普天, 係香港上H股係洛玻 ...
又係5連陽 ...
600876 洛玻A股上破$44RMB如入無人之境.














所以AH大折讓概念下.
洛玻, 浙江世寶, 南京熊猫係目標之列.
3隻折讓超過70%...
我係圖表派, 一定選A股準備破頂既洛玻做首選.
第2隻係有深港通概念的浙江世寶 ...

A股究竟係狂牛再開始, 定熊2反彈..
2隻買晒慢慢等






2015年4月8日 星期三

近況更新!

好耐冇上黎更新一下.
港股通比阿公好用用心機吹起, 睇黎25300鑽石頂明天即破, 是否可見新高....?

YEN 低見120-121, 我既日元淡倉對唔足, 應該係講短視地食胡.
忘記策略既重要.
如果唔係, 2014年最屈機, 一定係沽YEN再買日本樓.
進度情況可視乎沽幾多張YEN ... 3:1又得, 5:1又得...

港樓市愈黎愈癲, 我另一半2014年5月買多層細價樓自住, 唔覺唔覺升左15%...
坊間對樓市評論太多, 汪生, 紀生見解獨到...
我只係知自已樓市槓杆已經太高, 部署出左件港收租樓.
套樓換股又好, 換日本樓塊餅又好...
而家有槓杆下收租盤都係得5-6%(計及槓杆下), 相反樓市趺1成,
2層樓都人全個NUM SUM趺足....
太大風險..

起碼, 金股FX應有信心做到年回報15%以上...

2015年始終有危有機, 阿公爭做全球大佬, 老美加息潮.
全球QE磚本位, 商品各國定價通縮潮.

其實, 係咪要開始入實金?

2015年去左睇極光, 極處見到光明吧!

 
 

2014年11月4日 星期二

YEN 趺到114!

日本趺至114!
無限量寬最終會推高資產價格...

暫時果邊房產市場都不算太熱烈, 先部署一下.
可以做..
1) 112要先沽YEN
2) 1開2借日元MORTATAGE

慢慢借日元下趺用實物資產對沖外幣風險

2014年10月10日 星期五

2014年10月更新! (日本樓, 股市, 港樓)

原來已經咁耐冇更新呢個BLOG.
等我寫寫近況, 真係都幾大變化.

先寫日本樓
大阪樓已經收租半件有多, 暫時係個朋友幫忙租管.
YEN由101趺到109, 雖然YEN PUT由101沽到103食左胡.
不過都硬生生蝕左500點子匯率!
出年計劃去多次大板, 看看有冇機會日本做到MORTATAGE1變2.
岩岩5年後迎接2020日本奧運!

港樓
呢1年半租金勁升, 樓價創新高.
成日諗層出租樓駛唔駛食胡?
不過有咩工具好過可以槓桿放大, 銀行低息地每個月收租..
今次傾緊同已經租左4年的租客續租, 差不多加20%.
冇計, 差餉第四季已經冇得減免了.
睇黎層樓係要用實物資產概念渣貨, 忘記最初買入價吧....
通脹睇黎會愈黎愈勁.

美股.
呢排美股已經全面撤出市場.
由DDD, TESLA, SOLAR CITY, JD.COM.
慢慢感到美股的外強中乾, 美匯破85後...
睇黎呢一年由美金上升的破壞潮慢慢浮現..

港股
愈黎愈A股化吧.
只有一堆有長莊的股票仲有得玩, 如1395, 139, 931 呢類大莊股.
其他不提也罷..
倉底只有700, 同300兩隻股票期權倉底.

玩港股, 我玩牛熊仲輸得心服口服..
暫時渣左隻68227 ...
比較遠價小小, 睇長D...

呢個由美匯帶起的搶奪風暴, 正在展開






2014年6月23日 星期一

今日個市-真係做案例


今日個市高抽假突破, 期指低水轉高水.
係近期指結算諗住好友贏到挾上結算.

點知...
下午2點急倒水, 期指轉升為趺, 期指追番低水.
單日轉勢波幅達500點.

本來上星期五渣一套230P馬安博爆邊, 不過得6日成本要140點.
最后都渣JULY230P, 由玩策略變賭方向.

本來渣JUNE 230P/C..成本140點, 今日收330點.....贏190點

自己渣JULY 230P, 成本282點, 今日收540點 .... 贏258點.

雖然策略上係做錯, 因為我賭升IV爆邊...
今次真係有D運仔...

期指依舊低水, 睇黎迫好友玩到結算平倉.....

暫時應該搵216P 做熊跨...