結算價為21403點,
1) 沽192P 開179, 平135 (+44)
2) 沽20472, 平20338 (+134)
3) 沽194P 開143 EXPIRED (+134)
*4) 沽208C 開305 (21403-20800+305) = (-298)
*5) 渣期, 平均價20590 (21348平) (+758)*6) LONG 21400C * 86 LONG 1 (今日10點平, 執番幾舊) ...(-76)
TOTAL 2月份期指倉盈虧: +696 點.
追番1月份既虧損
3月倉: 沽21400C - 沽280 點
<UPDATED>
2月份期指倉盈虧: +696 點
1月份期指倉盈虧: -176 點
免責聲明:本網頁屬個人網誌,一切言論並不構成任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,一概與本人無關。 (投資涉及風險,證券價格可升可跌) 版權聲明:本網誌內容版權為本人所有, 未經本人授權不得轉載
2012年2月29日 星期三
2012年2月27日 星期一
2月指權倉更新!
午市返黎趺到倒水, 今日改一改左個倉
預見HSBC業績應該唔靚仔, 仲要一朝挾高殺晒D熊先趺, 呢下似堅喇!
1) 沽192P 開179, 平135 (+44)
2) 沽20472, 平20338 (+134)
*3) 沽194P 開143
*4) 沽208C 開305
*5) 渣期, 平均價20590 (21348平) (+758)
*6) LONG 21400C * 86 LONG 1
<<紅字為今日執倉>>
改動目的係用末日期權黎HEDGE張208C, 好過渣期如果大市趺番落黎
期指好倉對銷個利潤, 改用LONG 214C最多蝕86點時間值.
如果聽日結算係20800會係成個倉最大PROFIT!
2月指權倉:
http://silverylife.blogspot.com/2012/02/2update.html
預見HSBC業績應該唔靚仔, 仲要一朝挾高殺晒D熊先趺, 呢下似堅喇!
1) 沽192P 開179, 平135 (+44)
2) 沽20472, 平20338 (+134)
*3) 沽194P 開143
*4) 沽208C 開305
*5) 渣期, 平均價20590 (21348平) (+758)
*6) LONG 21400C * 86 LONG 1
<<紅字為今日執倉>>
改動目的係用末日期權黎HEDGE張208C, 好過渣期如果大市趺番落黎
期指好倉對銷個利潤, 改用LONG 214C最多蝕86點時間值.
如果聽日結算係20800會係成個倉最大PROFIT!
2月指權倉:
http://silverylife.blogspot.com/2012/02/2update.html
2012年2月25日 星期六
2月股票期權倉更新
除左更新指權倉, 仲有股票期權倉.
<#388> 港交所
先講緊簡單既#388, 有貨既#388會COVER CALL 137.5C比貨算數.
呢個係SHORT CALL 其中一個壞處, 唔能夠享受行使價之外既升幅.
<#700> 騰訊
呢隻就麻煩D, 短期升成40,50蚊, D期權做左價內, 月中都平FEB既172C
做SHORT 195P黎頂一頂住,
不過現家升到200蚊, 應該係一個教材點去處理喇.
最麻煩係MARCH 既 165C 同167.5C, 暫時想折左去做.
SEP 197.5C, 再SHORT下月既200P MARCH
岩岩CALL既差價就同下月200P一樣, 最差係200蚊接#700貨.
雖然D按金會HOLD到SEPT, 而且本末倒置高位接貨, 不過現階段會咁
處理, 見步行步!
<#914> 海螺
新玩一隻, SHORT 25P MARCH, 幾好肉BOR!
<#388> 港交所
先講緊簡單既#388, 有貨既#388會COVER CALL 137.5C比貨算數.
呢個係SHORT CALL 其中一個壞處, 唔能夠享受行使價之外既升幅.
<#700> 騰訊
呢隻就麻煩D, 短期升成40,50蚊, D期權做左價內, 月中都平FEB既172C
做SHORT 195P黎頂一頂住,
不過現家升到200蚊, 應該係一個教材點去處理喇.
最麻煩係MARCH 既 165C 同167.5C, 暫時想折左去做.
SEP 197.5C, 再SHORT下月既200P MARCH
岩岩CALL既差價就同下月200P一樣, 最差係200蚊接#700貨.
雖然D按金會HOLD到SEPT, 而且本末倒置高位接貨, 不過現階段會咁
處理, 見步行步!
<#914> 海螺
新玩一隻, SHORT 25P MARCH, 幾好肉BOR!
2012年2月20日 星期一
2月指權倉UPDATE!
咁耐冇更新, 因為個倉都唔太駛執, 主要等佢EXPIRED.
今日大市穿頭破腳, 走勢都幾肉酸, 希望班好友頂到月尾, 我仲有D正股
未走貨.
重溫指權交易紀錄:
1) 沽192P 開179, 平135 (+44)
2) 沽20472, 平20338 (+134)
*3) 沽194P 開143
*4) 沽208C 開305
*5) 渣期, 平均價20590
*(為未平倉)
3月指權倉 --沽21400C - 280PTS --(捱價中)
聽日可能渣D小期HEDGE住先.
今日大市穿頭破腳, 走勢都幾肉酸, 希望班好友頂到月尾, 我仲有D正股
未走貨.
重溫指權交易紀錄:
1) 沽192P 開179, 平135 (+44)
2) 沽20472, 平20338 (+134)
*3) 沽194P 開143
*4) 沽208C 開305
*5) 渣期, 平均價20590
*(為未平倉)
3月指權倉 --沽21400C - 280PTS --(捱價中)
聽日可能渣D小期HEDGE住先.
2012年2月18日 星期六
夢幻股: #147超越
點解叫#147做夢幻股!?
唔係因為隻股升差不多一倍...
先講公司發行股數.
按2011年中期報告: 約180億股 ...
今日由9點到11點, 隻股用差不多20球錢炒起隻股到DAY HIGH....
20M 平均價 0.4 = 8M錢, 就將#147升到最高 $0.95.....
市值升到差不多180億.......
隻股仔2月頭仲係毫零, 一個月股價升左十倍....
仲唔係夢幻股 ........
當然講誇張未去到#276想當年既級數啦!!!
訂閱:
文章 (Atom)


