2011年12月31日 星期六

2011年年結: +39%

2011年年結: +39%
2011年下半年比上半年: +3%

全年市況可以分3個階段:

<第一階段: 1月-8月>
長期橫行區 21500點 - 24900 點遊走
加當時鐵底21500點.

全年大部份利潤基本上鎖定為第一階段內期權勒束買賣.
自己睇21500點鐵底一定會穿, 當裂口趺穿第一口價為20800點, 基本上股票倉已全清,
及沽期指向下.

第二階段: 8月-10月
下破鐵底21500點, 下插尋底至16170點.

本來倉位十分穩建, 大趺市下沽期指跟下趺短炒股票作對沖, 及基本上已有一定盈餘,
不過貪勝不知輸連沽期指至16500點再加倉, 結果被轉角市挾淡倉.
另一方面, IV差不多升到80極高水平, 期權按金急升下被迫有些倉位不合價也需平倉減磅.
所以第二階段基本上由大嬴變輸, 差不多嘔番上半年一半利潤.

第三階段: 10月12月
反彈上19000點, 營做爆邊3角形, 爆邊後除時有1000千波幅.

經檢討過後, 此季開始銀流網誌.
第一倉改做組合期權 勒束, 牛跨, 熊跨連期指HEDGE倉, 第二倉為股票期權COVER CALL/PUT 策略, 及第三狗股倉
全季最佳買賣為捉到單日升一倍既#94綠森, 及牛跨期權一個月賺#388港交所
$16/一手既期權倉.
(詳情可以睇回舊網誌)
http://silverylife.blogspot.com/2011/12/1211-11.html
http://silverylife.blogspot.com/2011/11/1120.html
年結時終可追番第二階段既損失.

需改善的操作:
1) 頻密買賣
2) 留意期權倉LEVERAGE既RATIO
3) 資金分配 攻中守 策略

2012年:
有感此BLOG寫得太散, 及來年小弟將投身證券行業.
小弟會加一個FACEBOOK專頁, 如有興趣朋友, 可以讚好!

http://www.facebook.com/pages/%E9%8A%80%E6%B5%81%E6%94%BB%E7%95%A5/190987070997073

1) FACEBOOK專頁主要作用為即時性及互動性.
及定時有投資心得分享.
2) BLOG為專注寫期權期指買賣此等槓桿產品, 數據及大市預測去向.

希望大家來年2012年投資順利, 身體健康, HAPPY NEW YEAR!

2011年12月30日 星期五

12月月結!

12月基本上勒束策略成功, 只不過有時手多短炒股仔, 表現確實麻麻.
另新嘗試玩道指, 雖然第一次損手而回, 其實道指走勢比恆指正氣多多, 恆指即日單日轉向
再轉向, 穿頭破腳再穿頭屢見不鮮, 古惑市下如果玩期指, 可能會玩多點道指, 又可做一方面
對沖自己倉的期權.

每個工具有不同的特性.
如果用象棋做比喻.
1) 期指我會用"車"來代表, 行軍快速, 一個字"快".
2) 期權用"炮"做代表, 可以SET遠程炮, 進退有據, 而且對"時間性"要求較嚴格
3) 股票呢個MOMENT用步兵來講, 每行一步都步步為營, 要消化獲利盤及蟹貨.
4) 牛熊証玩次數1隻手數得晒, 我只會當係爛頭卒, 超貼行使價的自動止蝕盤, 好過SET
什麼觸發盤.
5) WARRANT就係開棋局既人抽水, 搵隻棋都不如.

所以要適合自己既個性, 選擇合適既工具, 方可以逆轉散戶不利的角色.

<狗股倉>
<指權倉>
SHORT 16400 P JAN *227 開, 66平倉, 賺161點.

<正股>
#8215 第一信用 $0.49b
#802 宏霸           $0.98b

<大市去向>


爆邊3角形愈行愈尾, 保力加愈收愈窄, 我偏向淡倉底, 如下破通道底, 下面睇17400點.
期權未平倉172p, 174p已經有大戶靜靜插旗了!


今晚有時間計埋個年結, 同埋諗下新一年個blog 點寫, 寫左頭3個月好似寫得太散,
而且有時太短炒既股仔又好似太冇謂post, 有d遠期既期權倉我做trade都冇post出黎.
諗諗點樣可以有點統一性!

2011年12月28日 星期三

12月28日 - 水清無魚!

美股又強勢畢現, 初次玩美期下損水而回, 環球資金回到美元, 仲有D油...
港股經過長假聖誕節後, 假後氣氛濃厚, 個市買賣兩閒下慢慢向18400呢個位結算.
聽日就係結算日, 月頭勒束策略尚算成功, 大市於17800-18400呢個RANGE窄幅上落.
本月大型新股招股, 開動吸水機下再加上上證連續尋底, 港股12月表現已經叫不錯了.

黃國英都強調由上年12月開始新股隻隻都趺30%,50%,60%; 今個月的新股保賤人都叫托
完第一日就收工, 好D既好似#1146中國服飾都見UBS擺幾個大盤做下樣, 其他如OTO半新股
陰陰乾趺, 水清無魚下感覺就好似係張百家樂檯得您同個莊對賭一樣, 所以正股市場感覺
比指數更早踏入熊三...
新股市場又將變左另一個冇得玩既板塊.

今日勉強搵左有毒奶既#2319蒙牛, 升穿下降軌既#1900中智交, 同埋#802莊股宏霸做下DAY TRADE, 只保留最強勢既#802宏霸過夜.

<#1900>


<#802>



短期方面留意下EURO會唔會趺番穿1.3, 同埋上證幾時搵到個支持位...
道指係12200點呢D 4,5,6頂前面都好難突破上去, 隨時一個回吐令港股反彈完結, 趁呢D位
做番D SHORT CALL 先.

聽日會埋一埋全年自己既表現同埋狗股倉/#388股權/指權倉結算.


2011年12月21日 星期三

12月21日 - 收爐在即!

個市依舊係個RANGE入面17600-18400點.
今日借尋晚老美升3百幾點, 升穿450-480呢D位, 我仲以為個市有D轉勢FEEL.
雖然最後個市收企400樓上.

好! UPDATE 下日線圖.
上面有條長期下降軌頂實, 太約係18800點.
加埋條50天線770頂住.
最近20天線450, 如收復加企穩可以留意下是否轉勢.



週線圖:
週線圖長線比保力加中軸頂到實一實, 太約係800呢D位, 阻力重重.



好友結論:
上面阻力位: 450 > 750 > 800..
如果個市大成交穿750-800呢D位, 隨時有大盤升多200, 300點.
19000 - 19100點已經係中線開沽既好時機.

淡友結論:
下面支持位: 小時圖 20/50天線疊埋既: 18160-180
終極位: 17800

月初既勒束策略應該都可以全中.

張道指淡倉仲渣緊, 今日本來比人挾成200點, 不過即市大成交插番落去,
12200點 成4,5頂....點都睇陣貨仔先.



過埋呢4日, 靜靜地諗下宏觀2012年既主策略...
最大既問題係, 買正股未 ???
大家有冇意見!?

新嘗試 - 道指!

新嘗試 - 第一次玩道指.
現家試沽道指, 不過好似捉虫, 咁咪冇得訓...

11958 沽 1

高位成交背馳同保力加痴住頂行.

小型道指 1點 = USD $5

佣金同交易徵費都好似合理.
不過ACCOUNT入面冇USD點交收呢!?
聽日問下個BROKER先!