2011年10月30日 星期日

10月30日 - 續之草船借箭篇!

草船借箭篇(2)

好! 不得不嘆聲好!
港交所再大成交升到$140, 收市回到$136.8, 港交所再升多9蚊.

    SIDEOpen price27 Oct closing price28 Oct closing price
港交所100112.5PSHORT4.41.270.39
港交所100132.5CLONG1.864.269.22
港交所100137.5CLONG1.982.776.53
港交所100142.5CSHORT4.1 4.35



上星期五策略
1) 開套同數量的SHORT 142.5C, 跟132.5C 變牛跨, 鎖定利潤.
呢套倉盈虧數據如下(if 渣到結算).
1) #388 低於$132.5 = + 2.24 一張合約 (min. profit)
2) #388 收 $135 = + 4.74 一張合約
3) #388 收 $142.5 = + 12.24 一張合約 (max profit)

#手持 short put 112.5p, 下星期找機會平埋倉佢.
#手持 long call 137.5c, 如再升會直接平1/3倉.

不過股票期權是實物結算, 所以套倉係唔可以結算時自動做settlement的!

<股仔篇>
1) #82第一視頻 平均價$1.21食
2) 持有#94綠森 8/11出report
3) 持有 #8171 中國趨勢 2/11出report

2,3,4,5線股仔開始值博率不高, 個別反彈已接近一倍...
下星期應該減少注意力落股票度, 自己都要抖抖, 高速多線行軍接近一個月,
而且11月有半個月將不在香港.

由8,9月主線做期指做權, 呢個10月主線炒番股仔, 11月主題會玩番權.

<期指倉>
1) 依舊被挾淡倉 (不過我好樂意個市比#388再挾!, 做緊我都係hedging)

再黎牛熊街貨數據 (10月27號)
20300點 -20600 點???


2011年10月27日 星期四

10月27日 - 草船借箭篇!

個市原來行劇本1, 企穩50天線後, 一舉借歐債曙光夾上19700, 睇黎為左個市插番落去, 起碼
要殺埋20000, 20200, 可能 20400點熊證先肯掉轉頭 ...
到時個EXCUSE焦點又落番美債嗎 ?
不過可以講16170應該見左今次趺浪底部, 聽日期指結算, 盡情挾上去LA!

今日主要TRADE:
1) #67 旭光終於放大成交, 不過$1.73/$1.75/$1.78食左...(狗股倉KEEP住)
感覺上有點賣錯左, 原因唔係事後孔明隻股收高$1.84,
係我賣既原因用左日線圖保力加頂黎做止賺.
呢D今日成交放量下起碼用週線保力加頂 $2.18 先賣貨,
今日仲要日線升穿50天線, 絕對幾日後我會對隻股....笑了!
算啦, 一句睇錯圖!
2) #245 7星 另一隻捉得靚既莊股, $0.049走埋....
3) 今日終於買入左另一隻想捉好耐既 #94綠森
4) 細注 #8171

草船借箭
10月24日其中一路奇兵 #388 港交所終於開車, 成交16億, 大戶終於記起佢了...
先黎日線圖
大成交破頭肩底, 量度升幅$140, 試攻50天線!

再黎週線圖


保力加中軸$142 Target ??? good !!!!

再黎即日期權未平倉



嘩!!! 大戶已經起兵...
我今日都加左倉 long call 137.5c -
整番個表, 我都要bookmark個倉...希望有大茶飯食.
事關往績上我平倉TIMING係極差的!

    SIDEOpen price27 Oct closing price
港交所112.5PNOVSHORT4.41.27
港交所132.5CNOVLONG1.864.26
港交所137.5CNOVLONG1.982.77

不過仲有期指淡倉被夾...哈哈!
HEDGING 遲D要 HEDGE 上 HEDGE~

2011年10月26日 星期三

10月26日 - 左右互搏之術!

今晚好似係critical day, 美期由升150到現在升唔夠20點.
d eur 單日想穿埋1.38位.... 莫非落閘放狗 !?

今日主要買賣.
1) $0.475 食埋2/3 #183 田生.
2) add #245 7星
3) #82 buy average around $1.15
4) 尾市沽11月期指 *888

田生先完成任務!
現在主要3頭馬車 - <# 245, #82, #67>

今早已經想搵d末日期權做spread, 不過成本偏高(184p, 186p), 反而19400c由我想落盤既36點,
睇睇下差不多成70點, 一方面唔想期權都全好倉, 需要有d淡倉頂住倉底.
所以午市後睇11月期權開跨, 又係高IV, long唔落手, 反之直沽期指hedge 下個倉.

今晚睇下美股同希臘債務最新進展, 聽日隨時大執倉!

10月25日 ~ <好友70%/淡友30%>

離結算仲有3日, 自己有2個劇本.
1) 今日期指尾市抽上破19000, 第一日企穩19000點收市.
後市扯高結算.
2) 念念不忘即月18000C/18000P OVER 8000張未平倉合約, 班淡友仲未服輸...

個人偏向第一個劇本, 所以暫時都全手好倉, 不過要有點危機感.

今日TRADE
- 食左1/3注 #183田生
- #8032走埋.
- #追左#128 $0.75, 有點死士感覺!
哈!

2011年10月24日 星期一

10月24日 - 準備上破50天線?

個市隱見轉勢, 上沖50天線18900點.
美股破4頂11600點, 港股大笨象今日都算破雙頂$64.75...
睇黎星期三不論歐洲結果如何, 都改唔到大盤掃上, 12月INDEX期權排盤擺位已經見20800C
大倉, 未平倉合約成15000張.
暗示黎緊12月戰場於20800點 !?

不過市旺適合多線進攻, 呢半個月攻擊點係3,4,5線股...
隨著期指將破位, 會做倉於落後藍籌, 再推高好倉比例.

奇兵兵分4路...

1) 細股板塊
#183 田生
早排BLOG品評的施政報告概念股#183田生呢2日開車, 今日再加注.
#245 7星
今日見有D大戶手影, 細股倉再加注.
#8032 非凡
#聽日出業績, 可能走左佢算, 唔博呢D業績期.
#94綠森
另一隻要睇實的落後股.

細股板塊今日主題炒到暈, #802, #271, #128 官司3寶, 仲有隻中途落閘的#850.
呢浪應該有得玩一浸...

2) PE 低/ 資產折讓大股.
#67 旭光
先出一路奇兵加注#67旭光, 現價挑戰下降軌...

3) 落後藍籌板塊
#對於大藍籌, 由於兵力有限, 要使出"草船借箭"
今日主要隻#388 港交所, 周小川暗示可能擴大居民外匯使用範圍, 是否QFII ??
# short put 112.5p Nov
# long call 132.5c Nov

4) 強勢板塊
#999 IT 出業績, 零售珠寶濠賭股手上全部冇倉!
待回吐跟進!