意大利回來了, 星期六行左威尼斯一轉, 天氣唔算太熱, 及做減價.
人山人海呢.
是否反彈嗎?
1) 上個禮拜, 兩隻藍籌出業績或有壞消息即怒插.
#494, #2888 都可以一日冇20% ...
說明市底依舊弱勢...
大家等一個消息出方向
2) 成交愈黎愈細 (唔計今日), 又係牛皮都3百幾億...
呢D市真係磨人鬥志, 炒股仔要快閃.
好似尋日玩隻#978 可以DAY LOW 入, 炒都係炒得一轉...
呢D市唔會有持續升勢, 要炒短計數.
3) 金, 酒, EURO 開始有回穩FEEL, 似乎大戶都唔想淡友等風住.
4) 今日個市有V完再V, 成交放大, 大市似想上20500夾走淡友先!
有蟹貨好鬆綁先
免責聲明:本網頁屬個人網誌,一切言論並不構成任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,一概與本人無關。 (投資涉及風險,證券價格可升可跌) 版權聲明:本網誌內容版權為本人所有, 未經本人授權不得轉載
2012年8月14日 星期二
2012年8月6日 星期一
出差前部署!
下星期一 - 六出差, 成個禮拜都係ITALY.
倉位已減到可接受水平.
星期一正股如有5-6%升幅會先獲利!
或於20200附近開小熊渣住公幹 ...
沽權倉位依舊重型位全係9月, 希望個市唔好大波幅至9月
倉位已減到可接受水平.
星期一正股如有5-6%升幅會先獲利!
或於20200附近開小熊渣住公幹 ...
沽權倉位依舊重型位全係9月, 希望個市唔好大波幅至9月
2012年8月4日 星期六
醜股大番身
真係有D運仔, 話說前晚張道指淡倉, 係最眼訓既時候2張平晒...
道指變左吉倉...
而且因為下禮拜出B TRIP一個禮拜, 好多淡倉想先計數, #13 put 都係
$67.52 平左stock future, 不過呢個 trade 都係微蝕, 事關開倉位唔靚.
只保留 941 SHORT CALL, 應該KEEP上飛機.
呢排主題係醜股大番身, 由#493領軍,
事實上早過 #493已經見到一批仙股埋鑊, 果D中國星系, 威利系,
德金日日上10大升幅...
493完左, 到隻1068,跟手炒起埋82 ...... 真係全部都係WATCHING LIST..
睇黎博士蛙效應真係潛意識令自己縮左, 唔係之前既我隻#591今日AO都敢追
星期5下午搵醜股玩, 一諗就係太陽能 #712, #3800, 不過都係驚未埋鑊, 有時
等板塊郁都可能2,3日...
搵番D開左車既殘股, 第一注追隻#1115神水.....
3點到太陽能股開埋車又MISS左, 腦筋一轉追隻#67 ...
收市時連#82都掃高DAY HIGH 收, 買左#82星期一等收錢.
手渣2隻次一級既醜股, 博星期一彈起走一隻先.
道指變左吉倉...
而且因為下禮拜出B TRIP一個禮拜, 好多淡倉想先計數, #13 put 都係
$67.52 平左stock future, 不過呢個 trade 都係微蝕, 事關開倉位唔靚.
只保留 941 SHORT CALL, 應該KEEP上飛機.
呢排主題係醜股大番身, 由#493領軍,
事實上早過 #493已經見到一批仙股埋鑊, 果D中國星系, 威利系,
德金日日上10大升幅...
493完左, 到隻1068,跟手炒起埋82 ...... 真係全部都係WATCHING LIST..
睇黎博士蛙效應真係潛意識令自己縮左, 唔係之前既我隻#591今日AO都敢追
星期5下午搵醜股玩, 一諗就係太陽能 #712, #3800, 不過都係驚未埋鑊, 有時
等板塊郁都可能2,3日...
搵番D開左車既殘股, 第一注追隻#1115神水.....
3點到太陽能股開埋車又MISS左, 腦筋一轉追隻#67 ...
收市時連#82都掃高DAY HIGH 收, 買左#82星期一等收錢.
手渣2隻次一級既醜股, 博星期一彈起走一隻先.
2012年8月3日 星期五
淡友出擊!
繼尋日講個市應該要出方向後, 今日下午歐洲有一下假突破, 全線美期, 油金股整左
支射擊之星, 心諗今次真係出方向了.
又出擊道指, 唔想聽日恆指D PUT有排搶.
穿左支上升軌, 今次冇偷步CFMD晒835開倉.
應該DAY TRADE 眼訓前食左佢, 因為仲有一張細道指PUT坐陣.
另外, 941改左做SHORT CALL, 效果不俗, 以戰養戰下由睇下趺
變成唔升穿90蚊就收錢, (應該叫打和), 守多一個月
今個星期加左一個#13 PUT, 睇下聽日有冇運仔了!
支射擊之星, 心諗今次真係出方向了.
又出擊道指, 唔想聽日恆指D PUT有排搶.
穿左支上升軌, 今次冇偷步CFMD晒835開倉.
應該DAY TRADE 眼訓前食左佢, 因為仲有一張細道指PUT坐陣.
另外, 941改左做SHORT CALL, 效果不俗, 以戰養戰下由睇下趺
變成唔升穿90蚊就收錢, (應該叫打和), 守多一個月
今個星期加左一個#13 PUT, 睇下聽日有冇運仔了!
2012年8月2日 星期四
訂閱:
文章 (Atom)
