2012年1月10日 星期二

Hedging!

偏淡倉有機會比個爆邊3角形破位, 所以先要有2手準備的作戰方案.

防個市再升, 2手準備hedge index option倉, 暫時諗到做hedging方法:
1) long 道指 (壞處:港美同步率不同)
2) long 194c, 196c ( 封頂, lock max. loss)
3) 平short 184p, 改short 186p/188p 高d頂 (易左一巴右一巴)
4) cut 沽期比例
 
今日個市除左A股勁彈連帶港股外, 其實同日歐債債息, 美股, 歐洲股市匯率刺激不大.
除左2手準備外, 同一時間避免呢D位做錯方向, 左一巴右一巴.
有貨者可以睇下上面19200穿唔穿, 冇貨者追貨可以搵一D成交放大既腦細價股.
 

2012年1月8日 星期日

歐債戰況

歐元同歐債應是今個禮拜的主角, 上星期五低收1.2717, 盡見弱勢.
下圖為呢個禮拜歐債節目表.


<暫時各國債息>






不得不提下星期六台灣大選及新年連續3日假期, 呢2個時期都可以左右大局, 突破爆邊3角形. 心中總有預感新年呢3日假期可能有一個大行情誕生, 大戶最鐘意係呢D位奇襲.

<倉位方面>
一方面上星期五大市突插穿500呢D位, 大勢去矣, 上次上破真為假突破 !?
期權倉短時間變陣為向淡倉.

STOCK OPTION
1) 加 SHORT CALL 162.5C
INDEX OPTION
2) 加沽 528s 1細

不過尾市收市600呢D位, 又返回個爆邊3角形, 大戶真係仲唔肯開底牌 ?

2012年1月6日 星期五

1月5日 - 博奕理論!

今日EURO跌穿1.29, 匈牙利債急升, 意大利創失業率新高, 究竟係大趺市來臨, 定係呢類壞消息
已被消化 ?

<先黎恆指圖>



先不討論宏觀經濟, 狹義只討論圖表分析.
現在處於升穿爆邊3角形後既後抽.
1) 上面阻力好明顯係條100天線18900, 而差不多19100呢D位係上幾次蟹貨區底部, 阻力不細, RSI 仲未見背馳出現, 美中不足成交量偏細.
暫時可以為假突破.
2) 下面支持位係10天,20天線18500呢D位.
呢2個位都算係大位, 密切留意爆邊,
升穿/趺破會有大盤再推多幾百點 (當然有可能裂口穿)

再從博奕理論入手吧...
現階段壞消息滿天飛, 十個散戶7個沽, 不過獨美市走強, 全球資金盡入美元及石油避險.
如果散戶心態聽日仲唔追沽, 被洗腦下驚死沽唔切下.
一旦聽日低開唔多的話, 我自己唔會加沽, 淡倉絕對要小心...
一挾上19000點, 應該起碼多幾百點, 事關港股呢幾個月升跌係 over-reactive.

<自己期權倉/ 期指倉部署>

暫時雖然期指倉被挾, 不過一方面做多套long call #700 同埋基本上大倉底係勒束沽權,
以不變應萬變, 組合倉有個好處係hedging, 而且1月成交日得番14日...

<#802 宏霸>

今日再接一支大陽燭高收, RSI破背馳, 另外新聞上1月13日會公佈阿陳生單終極上訢
官司結果, 睇下會唔會HOLD貨到13號SELL ON GOOD NEWS 喇!!!

2012年1月4日 星期三

1月期權盈虧圖!

續上回研究過銀流BLOG的資料性太散之後, 2012年會重點及簡潔地交代期權盈虧變化,
救倉方法, 給自己及讀者一個清晰的佈局.

<INDEX OPTION>
 <2012/JAN>

沽期: 17943
SHORT 184P: 581 pts
現在捱價中...

<股票期權倉>

主力只做 #700騰訊及 #388港交所.
新一年我想打破自己散戶一般的心態, 不要太計較帳面盈虧, 只重點追求"持貨量增加"
執行<以權生金, 以金生股, 以股生權> 的策略.
目標年尾儲貨量比年頭多一倍.
下圖清晰顯示勒束倉位及 leverage ratio 不超過4倍的總倉位.


<狗股倉及#802宏霸>

狗股倉應會差不多買入下一隻股票.

今日#802宏霸終於開車, 大成交破上升旗形, 應該可以2012年第一隻開紅盤
既股票掛.

2012年1月3日 星期二

2012年1月投資方向!

繼2011年年尾粉飾櫥窗, 今年年頭第一個交易日趁上證美股冇市時升四百幾點, 作為一個淡友,
收市收呢個位真係尷尬.

先討論2011年背景.
宏觀上上證係大型下降通道底尋底, 美股美元走勢走強, 歐洲股市其實都唔叫趺得多.
獨香港2011年高位24988點趺左差不多7000點, 中港獨弱,
其一, 香港...2011年又有全球集資王既美譽, 係大弱市中發動抽水機, 令水乾既股市更見乾渴.
其二, 估值下調, 好多概念股失去光環下, PE OVER 20倍時代不復見, 以前熊市市底PE 8-10倍見底, 不過現在好多股都係得番單位數PE.
其三, 去槓桿化, 大型銀行撲水潮, 君不見美銀一解禁即placing建行呢...
其四, 衍生工具失控

2012年大方向:
維持全年先低後高大方向.
頭半年歐債應間唔中大戶出歐債危機淡倉食胡, 二黎推上去個市要錢的.
下半年選舉年, 美國, 中國都係大選, 應該可以穩定, 波幅下降.

日線圖:

100天線18900試衝, 上面第一個阻力, 今日全日裂口都唔補算強勢.
獨成交偏細.


週線圖:
幅圖未updated, 今日企係保加中軸.
日線同週線都算強勢.

<期權3/1未平倉合約>


192p - OI +781 (成本約300pts)
194p - OI +741 (成本約230pts)
200p - OI +738 (成本約95 pts)

睇黎聽日要執執個倉了...

今日已經做左個 #700 LONG JAN 165C 頂一頂個倉.

呢個BLOG會專注寫期權期指倉.
反而FACEBOOK專頁可能偏重個股...
不過之前有寫開#8215同#802, 會KEEP UPDATED IT!
#8215 今日$0.465走左, 蝕幾格算, 冇成交下想走貨都走唔到.