2011年9月9日 星期五

9月7-9日 - 拐點!?

原來早日瑞郎係PEG埋隻歐元1.2, 真係渣/沽左瑞郎D人一係發達, 一係破產. 外匯/ 黃金市場比股票仲大波幅...小心小心.

事緣早日睇住個197XX個裂口位玩, 見佢早市企係裂口頂度, 838平左期指淡倉,
變左空頭SHORT 19400P, 今日早市943再渣上期指, 個倉慢慢地變左向好倉.
睇下下午即市食左佢 OR hold over weekend ?

股票方面, 一池死水, 成交又縮, 隻隻都陰乾, 一係有反彈冇升幅, 一係
冇反彈有趺幅.
真係做hedging係得隻941領軍, 搭2隻#215/#315呢個電訊一咭3號組合.

#狗股倉本來想買番d國內龍頭股, 不過都係唔落注住.
最後買左#866 秦發 $2.91

STOCK日期買入價
#208保利達1-Aug-11$1.03
#866秦發5-Sep-11$2.91
    
    
    
    
    

2011年9月6日 星期二

9月6日 - 攻其之攻其不備!!!

大市市況:
一如所料大市先急插, 歐洲開市時期貨扯住現貨升, 現貨都係扯941升.
今次學乖了, 冇再藉期市急趺加注追沽, 反而平左少許淡倉期貨, 改做少許SHORT CALL
HEDGING.
雖然我係一名淡友, 客觀D睇今日尾市3:00-4:15期指收市做左成50000張期指,
佔全日成交一半, 隱約見到少許曙光.

另一個SIGNAL係期指通常藉1:30-2:30歐洲未開市前急插, (不過美期係牛皮),
當歐洲開市後挾即市淡友, 呢個SIGNAL炒短炒幾好用, 下次可以試試搭順風車.

美國開市趺成2百幾點, HSBC又得番63蚊, 究竟個市係處於拐點, 定係攻破
19000點前的一次哨擊!?

要睇實大市力度及上下阻力位.
上面係1979X個裂口頂.
下面係19000 3底.
破位追貨/沽貨!!!




外匯市場
嘩! 打仗咁~
隻瑞郎同隻歐元今日暴插, 好恐怖!!!!!!!

明天係一個好時機入第2隻狗股!!!

2011年9月5日 星期一

9月5日 - 攻其不備!

港股跌足600點, 趺勢十分全面, 唯一好消息係個市成交不足600億.
今日美國冇市, 歐洲跌成3-5%, 美期趺成200點.

<<<睇黎有2個版本>>>

1) 聽日港股再裂口低開, 跌近19000-19100位收市.
聽晚美股大趺市, 後日個市大裂口穿19000點.
真穿19000點大支持位.

2) 聽日港股再裂口低開, 跌近19000-19100位收市.
聽晚美市不跌反升, 後日港股挾死晒班淡友.

感覺上呢個MOMENT會決定餘下9月份走勢, 本能上我係直覺版本1.
不過當每個人最肯定既時候, 往往需要最小心的.

股票倉:
#82 第一視頻
今日逆市升, 都算叫做有番D勢, 唔該NEXT STEP放大成交, 咁就靚仔晒.

期指/期權倉:
暫時差不多係最大利潤的位置, 不過19400P未expired啦, keep住先
不過唔會加沽.

牛仔熊仔:
想搵d熊仔作為呢輪的攻擊點.
(不過小弟玩牛熊証1隻手數得晒...哈哈哈!)

9月5-9日 - 部署!

期貨/期權倉
期指於700附加開淡倉, 星期5再做番個19400P #350 組合拳AGAIN...
暫時都處於優勢, 不過今次唔用陷陣營打法了.
今個星期期指應該落一落去尋底, 計波幅都仲唔及8月,
所以推斷個市尋底穿19000, 第3次19000點攻防戰先真章..

持倉
HSF 700S
OPTION LONG 19400P *350


股票期權
都開番D #700 SC 補充貨源, 始終做沽家我鐘意玩stock option more,
歐式期權同美式期權最大分別!


股票(短炒倉)
基本上短炒動力又要等強勢零售股插落黎先再低吸過.
呢幾次反彈大家基本上都識得搵邊幾隻係強勢股, 有智慧不如趁勢.
呢條灘路等到爆先追LU, 起碼強勢零售股係最穩陣長渣短炒之選.

持倉:
#82第一視頻 - 買入其實有點扒逆水, 跟我的短炒理念相反.
不過始終有點情意結,  就看看能否出擊成功!


狗股倉
暫定都係國策龍頭股, 上期睇完經一劉央講, 現階段係長線吸納中國龍頭股.
Yup, i cant agree anymore!
買先再update於blog上.

2011年9月2日 星期五

9月1日 - 大戶殺熊仔, 我就開PUT倉

(31/8-1/9)買賣紀錄
1. #493國美        $3.54s
2. #3339 龍工     $3.28s
3. #82 第一視頻 $1.09b

(31/8-1/9)買賣原因

1. #493 國美
本身博業績, 出完業績後傳第2股東做placement, 所以業績後國美一路都算弱於大市,
$3.3-$3.45呢2日d盤都算大戶對大戶, 升穿$3.5成交不配合下, 而且守唔住$3.5位, 所以今日見大市升幅收窄, 沽番d短炒野.

2. #3339 龍工
又係博業績, 買果日博做雙底, 而事實上圖係睇中, 不過冇渣埋今日, 估唔到大戶一挾挾成千點, 又上一課了, #590六福同#3339龍工都食唔中今日個浪, 不過龍工現價真係算
好平, 半期賺0.27, 全年計pe得6.x倍, 又真係幾值得長渣既, 狗股倉等唔切佢了.

#82 第一視頻
本身對呢隻股票深入認識多d, 半年賺1.1億, 每股盈利為0.0438, 當全年計x2後, 現價pe為
12倍到, 其實公司本身3大業務(視頻, 彩票, 手機遊戲) 都做得有聲有息, 不過今年印多成30%股票出黎, 溝薄晒每股盈利, 而且美國早排對民企有誠信問題, 有份美國上預託既#82都比較重沽壓, 現價都算回歸價值面, 不過又傳公司想拆手機業務上市, 管理層真係值十粒星.

詳細份業績未得閒細讀, 寫d簡單野先.
手機業務, 由簡單的介面遊戲, 橫向伸延智能手機遊戲, 起碼食正條水.
彩票方面, 市場份額每個月都升20, 30%, 不過上年基數細, 下半年個餅keep住呢個勢頭下,
同板塊#555都升左成30%, 追下落後都要掛.

圖表計
今日成交似番d樣, 都似龍工個pattern做雙底, $1.1呢個位守得住, 破頸線$1.2, 望$1.4.
睇下呢個head and shoulder 準唔準!


大市短評: 一個字: 沽!
今日早市又挾多400點, 大戶似乎收晒20400, 20600, 20800的熊仔, 早市係一個靚位開淡倉,
事關我對21500呢個大阻力位好有信心, 係好有信心短期上唔番.
穿頭破腳大陰燭 - wowowow~~~
做淡有值博率了.